czwartek, 29 września 2011

Apple.

(H, B, B4, automatical pencil).
Concept.

4 komentarze:

  1. Lawrenny wstrętny obiboku, zamiast tutaj potwory z Death Note'a walić, lepiej rusz i zapakuj do koperty i wyślij dalej nasz marzec w trasie! Kiriczanka kazała opieprzyć! Z widłami przyjdziemy, wcale tak daleko nie mieszkasz, dorwiemy! A tak serio to po prostu przynajmniej orientacyjnie napisz, na jakim jesteś etapie.
    I tak przypadkiem zapraszam: http://szkicz.blogspot.com/

    :P
    Sky, ta co opieprza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze, przepraszam za spowalnianie tego wszystkiego ;_; naprawdę nie chciałam, zamierzałam wysłać jutro, ale pewnie znowu nie wyślę. Urodziny chłopaka. Studenckie życie, pogoń za kasą na akademik i marudzenie szefa przysłaniają mi inne zajęcia ;_; Obiecuję wysłać jak najszybciej, i jeszcze raz przepraszam T_T

    OdpowiedzUsuń
  3. cześć artycho widze, że Ty ciągle rysujesz i stałaś się miszczuniem podczas gdy ja obijałam dupe. ale koniec z tym :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Powstało na lekcji polskiego? No proszę :D Potwór pewnie inspirowany nauczycielką xD Szczerze mówiąc pomysł sam w sobie ciekawy, ale bardziej podoba mi się ten wstępny długopisem :) Może dlatego że mnie samej idzie nim lepiej niż resztą narzędzi. Pozdrawiam i zapraszam do mnie an rysunkowy blog, z-art.xx.pl

    OdpowiedzUsuń